torsdag 12 juli 2012

God morgon !

Det va INTE lätt att somna igår kväll!
Neo vaknade som vanligt vid 22 och har svårt att somna om, hörde hur Patrik höll på och jag låg och försökte lyssna vad han gjorde, gör han välling redan? Tar han ner honom? Är han uppe igen?.. Jag la två kuddar över huvudet och försökte fokusera på annat men det va svårt.
Varje gång Neo vaknat i natt så har jag också gjort det, Patrik sov på soffan i natt, kanske för att inte störa mig? Så jag va tvungen att lyssna så han vaknade av Neo .. Haha, herregud!!
Det blir svårast att släppa kontrollen !!

Nu sover killarna och jag hade helst velat rycka liv i Patrik och fråga hur Neo har mått i natt, har han haft feber? Fick han Ipren ....

Jag skyller på att Neo är jätte sjuk!

Snart ska jag ta mopeden till jobb, väldigt bra investering måste jag erkänna!!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar