söndag 1 juli 2012

Migrän från helvetet!!

På förmiddagen började jag se lite konstigt.. Blixtrar framför ögonen och de gick inte se vad som stod i mobilen. Migrän hann jag tänka låååångt innan huvudvärken kom.
Så jag tog genast två parodin och snart där efter kom huvudvärken så jag tog en Ipren.
Sen jäklar i det... Fyfan så dåligt jag mådde.. Synen, värken, illamående !

Låg pall men tvingade mig själv till parken!! Fyyyföööör!

Men på eftermiddagen blev det värre och vi hade en bra dag trots allt.

Vi körde direkt till mönsterås till Patriks kusin och faster.
Vi bjöd på middag och jordgubbar.
Neo slocknade vid åtta och han sover än.

Vi sitter på uteserveringen på campingen och kollar fotboll. Heja Italien, tydligen? Hehe
Ebba sover på marken, trött ?
Idag slapp hon hunddagiset ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar