lördag 21 juli 2012

Passar på att blogga

Måste ta tag i det här med bilderna.. Det är så tråkigt att både läsa och skriva blogg utan bilder!

Idag har jag jobbat min första c tur. 12.45-21.15. Det har varit en riktigt mysig kväll på jobb. Trivs sjukt bra!

Patrik har varit i köpenhamn med Sandra & familj.

Ikväll fick Patrik lägga Neo "enligt fem-min-met". Det gick bra, 15 min!

Neo vaknade för en stund sen och nu har det gått 15 min och börjar äntligen bli tyst. Han ska INTE få mat än!

Vi försöker bli av med nattmålet men eftersom han är ordentligt förkyld så är det svårt att inte ta upp honom vid 3 snåret.
Han behöver inhalera för sin astma och näsdroppar mot nästäppan. Sen tycker jag han kan få en flaska välling som kan få honom att komma ner i varv igen.

Nu är han envis! Verkar som han somnar hela tiden men så börjar han hosta, tappar nappen osv ..

2 kommentarer:

  1. http://ninaruthstrom.se/samsova-ja-tack/

    SvaraRadera
  2. http://ninaruthstrom.se/samsova-ja-tack/

    SvaraRadera