söndag 1 januari 2012

Då kanske folk börjar undra varför jag bloggar så lite de senaste dagarna? Efter att ha bloggat flera gånger om dagen tidigare.
Jo, min vän sara sa till mig att ladda ner ett hästspel på telefonen och dumt gjort gjorde jag det. Nu går all min "telefon" tid till att mata, rykta, mocka, träna ock tävla denna häst. Töntigt va?! Men så beroende framkallande!!

Har fått lite mejl på Facebook från bloggläsare om att de verkligen gillar min blogg och följer den dagligen.
Jag tror de flesta av mina läsare tycker om att läsa om just Neo och vardagen med en liten.
Sen jag började skriva om min graviditet ökade mina antal läsare och för att inte tala om när Neo väl kom till världen.

Ska bättra mig med bloggandet nu också :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar