onsdag 4 januari 2012

Det märks så tydligt när Neo inte får sova som han borde.
Det började med att vi va hos Sandra utan barnvagn, så han slumrade till och vaknade i omgångar i min famn och fick inte sova ordentligt.
Sen hos Patriks föräldrar så sov han i Max 20 min i soffan ensam sen vaknade han.
Han brukar ju sova 3-4 timmar åt gången..
När vi kom hem fick han ingen ro, han somnade 18.30 och vaknade 18.45 och jag hade precis somnat hos honom i soffan. Sen somnade han 23.30 efter en orolig kväll..
Han ligger där nere med sin pappa som tittar på fotboll och jag tänkte sova lite ensam :)
Men 00.30 är det tre timmar sen han åt så jag får väl sova 30 min :)

Nä men det märks så tydligt när han inte får sova som han borde.. Nästa gång, ta med vagnen! Den är han trygg i!

Nåja! Sov gott på er !


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar