onsdag 25 januari 2012

Idag har vi haft babymassage på föräldragruppen.
Det var hur mysigt som helst, jag tyckte om det och Neo tyckte om det :) för att skryta lite så var han tyst och lugn genom hela massage stunden som säkert varade 45(?)min.

Jag har hamnat i en toppen grupp. Vi klickade direkt med varandra och nu hoppas jag att vi håller ihopa. Nästa träff är på måndag, då ska vi på baby café på Maria församling i stan. Mysigt!

Tänkte fortsätta skriva om det här med massagen.
Jag tänkte få det till en vana, massera Neo varje kväll vid samma tid innan läggdags och se om han kan varva ner. Han är ganska ledsen när vi lägger oss och det beror inte på magknip. Han vill helt enkelt inte sova.

Känner mig elak om han inte ska få sova som han vill om kvällarna men han somnar ju gärna vid åtta och hur lätt är det att somna om vid elva igen?
Sen vill han inte ligga i sin säng :/

Nåja! Kom gärna med förslag :)

Njut av dessa underbara bilder.


















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar