måndag 4 juni 2012

7 månaders dagen !

Idag är det Neos 7 månaders dag! Detta är inte klokt! Hur är det möjligt att vår lilla bebis har blivit SJU MÅNADER?

Jag trodde man skulle ha ångest för varje månad som det blev äldre, men kärleken till Neo växer hela tiden ju äldre han blir.

En lite uppdatering.
Neo ammas fortfarande före varje mål och under natten.
Sover 19-ca.06.
Han äter allt ifrån 1-3 gånger per natt.
Han kan kräla fram överallt och det går snabbt.
Han ställer sig på knäna och står och gungar, snart börjar han krypa och då får vi och göra!!
Han sitter helt utan stöd.
Han försöker dra sig upp på möbler, lyckas än så länge bars att komma upp på sina knä.
Han kramas, klättrar och åmar sig.
Ett par dagar började han forma ord, mamamamama & papapapap & gagaga men det har han slutat med.
Däremot så har han andra fantastiska läten som tex att skrika som en kråka och för att inte prata om gallskriket som fascinerar han själv och alla i hand omgivning ;)
Han ÄLSKAR iPhone!!
Hans favorit låt på youtube är "imse vimse spindel" och han har nu även börjat "dansa".

När jag skriver allt detta inser jag att jag borde filma allt & lägga ut.

Duktiga gosse !!



Bilder från första två veckorna när jag ammar. Haha , måste ju ta en bild imorgon för att visa hur stor han är!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar