torsdag 21 juni 2012

Solig dag!

Denna dagen har varit så bra det kan bli. Ja, Neo kunde sovit lite längre men när man möts av solsken så känns det alltid lättare :)

Kl 10.00 så träffades vi hos anett och Hjalmar. Hon hade gjort så mysigt ute i trädgården :)

Det bjöds på en gudomlig paj och hemma odlade jordgubbar :)

Redan vid 14 kom Patrik och hämtade oss och vi åkte ut på väla för att hitta kläder åt mig inför imorgon. Jag provade massor i olika affärer men inget satt som det skulle.

Så jag åkte hem med pip till nappflaskan, strumpor och annat roligt ! Haha

När vi kom hem från väla så kom svärföräldrarna hit på en fika, vi hade handlat hem 6 gräddbullar och jag säger ALDRIG MER!! Nä, jag fick nog av dem. Alldeles för sött!

Innan Neo skulle sova skulle vi försöka få honom att ta välling eller ersättning, han behöver all vätska han kan få och vatten vill han bara ha mycket lite av.
Det slutade med en kamp och det är oerhört påfrestande.
Slutade med gröt i alla fall... Fan!

Han kissar så otroligt lite nu när jag bara ammar lite på natten.

Nu är Nille här, det har grillats och fotbollen är på.

Och jag ligger och bloggar ;) hehe

Ha en go kväll!

Njut av bilderna på Neos första poolbad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar