lördag 16 juni 2012

Då är denna dagen snart slut!

Idag kom bästa Sara hit vid 11 så åkte vi till anjinsans och handlade halsband och grimma.
Så länge jag går ensam med tjejerna så tänker jag använda grimma på dem om det är det som krävs för att jag ska känna mig trygg.
De går verkligen jätte fint i sina grimmor.
Jag och Sara tog en pw i det fina (konstiga vädret).

Vid 16 åkte jag & Patrik på kalas hemma hos svärfar. Det bjöds på grillat och världens godaste paj!!!!

Nu när vi kom hem åkte vilda i badkaret. Imorgon ska hon ställas på slos boxerspecial och då får man snygga till sig :)
Vi har även tränat på att stå fint !

Det brukar vara mycket packning annars, det är inget emot nu när man ska ha med barn!!!!

Efter utställningen ska jag & mamma tillbaka hem med dem stora trubbnosarna och hämta den lille för att åka på valpträff och se syskonen & leka med deras ståtliga pappa!!
Spännande!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar