fredag 15 juni 2012

Världens bästa födelsedag!

Idag har det varit min allra bästa födelsedag utan tvekan! Sååå mycket över förväntan så det är inte klokt!

Vi fixade lite här hemma, Patrik har tagit bort ogräs och gjort fint och jag sorterade förrådet och slängde massor med skor!!

Sen åkte han och hämtade pizza och vi har myst en massa på golvet med Neo. Klockan 17.45 skulle jag vara påklädd, gärna lite finklädd för då skulle vi iväg. Men jag hade ingen aning om vart!! Lite panikartat när det gällde Neo, men var ska han då? Och när ska han äta? Finns där micro?!! Osv!

På med ögonbindel och sen körd vi....runt runt och runt!!
Jag trodde vi va pålägg till stan, mörarp, mamma osv ..

Väl framme så gick han iväg med Neo, kom sen tillbaka och min fråga är, "var är Neo?!" och han svarar "det har jag tagit hand om".
Sen skulle han leda mig.. Så läskigt set är att gå utan att se något alls. Väl framme vid en dörr så kommer en lukt ut och jag säger "men detta luktar ju hemma".
Vi gratulera ...!! Av med ögonbindeln och möts av sång och alla nära och kära hemma i vår hall! Ett överraskning kalas!!! Jag blev så rörd och glad men framförallt chockad!!!

Då har min söta syster och hennes sambo handlat mat och lagat allt, tillsammans med Asta som hjälpt till med tårtan.

Patrik städade nedervåningen två gånger den dagen, men det var inger jag reflekterade över ;)

Sen hade de dukat och fixat när vi körde runt i cirklar.

Helt underbart !! Tack snälla allihopa som gjort min födelsedag till den bästa någonsin!!

Och tack snälla för alla fina packeter!!

Älskar er!!!

1 kommentar: