fredag 16 december 2011

Då har man skickat ner sitt självförtroende ner i botten långt långt ner!
Plockade ihop en massa kläder på Gina, jag har inget hemma som passar typ. Jag använder tajts, softbyxor, och två mammabyxor .. Känner mig jäkligt tråkig så jag bestämde för att handla lite nytt.
Plockade på mig massa tröjor och tog även ett par tajts som liknar jeans och riktiga JEANS!
Hade ingen aning om vilken storlek jag hade så jag tog 31,30 och 29!
Gissa vad?! Jag kom i 29 men fyfan min mage hänger nere vid knäna. Det kom som en chock hur jag såg ut, jag mådde illa! Nr då sa sambon min "du födde barn för sex veckor sen!"
Sant...

Handlade Byxorna i alla fall!
Blev en hel del iallafall!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hjärtat! Patrik har så rätt. Du födde faktiskt barn för SEX veckor sedan.

    Jag kommer knappt i en strl 31 som det är nu, och då har jag INTE fött barn ;)

    Du är fin, glöm aldrig det!

    SvaraRadera