torsdag 22 december 2011

Min lille gosse.
Igår var en lyckad dag för Neo, eller igår kväll.
Först fick jag väcka honom och ge honom mat innan vi skulle köra till malmö.
Väl hemma hos Elin innan vi skulle hem fick vi väcka honom och ge honom mat igen. Sen körde vi direkt hem till neos farmor och farfar så hans gammelfaster skulle träffa honom så då blev han också väckt. Sen fick vi igen för det och han var jätte gnällig hela kvällen och vid 23.30 försökte vi lägga oss men han var så hysterisk ledsen.

Neo behöver verkligen sova ifred utan att bli väckt, för jag ser ett tydligt mönster när han inte får detta.

Idag har jag hunnit städa, diska och tvätta när Neo sov. Har badrummet här nere kvar att städa med Neo vägrar ligga ensam!

Såhär ledsen blir han om jag lägger ner honom.



Men i mammas famn är jag nöjd!



Såhär bra har Albin det. Han får sova i sängen med Elin och Astrid. Allt verkar gå jätte bra :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar