torsdag 8 december 2011

Min lilla gosse. Han var besvärlig i förmiddags och klockan 13 la jag honom i vagnen och gick en timmes promenad med Lollo & vilda & Ebba. Sen vaknade lilleman 16, sov ute hela tiden.
Sen fick han mat, gosade med pappa en liten stund och somnade om. Har sovit sen dess och klockan är 19.15.
Han behövde nog det..

Det är viktigt att Neo får sova så länge han behöver det. I början så plockade man upp honom varje gång man fick besök och han fick sova i famnen på folk. Detta resulterade att han slumrade till fem minuter åt gången och sen var han extremt jobbig och orolig.
Nu har jag med mig vagnen överallt och låter honom sova tills han själv vaknar.
Vissa kanske tycker det är tråkigt att han bara sover för alla vill ju hålla honom men jag tänker på Neo's bästa.

Tack för myset idag Lollo !! :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar