måndag 19 december 2011

Min stackars lille påg :(
Han vaknade vid 01.45 för lite mat och när han sen skulle somna om så kom magknipen smygandes.
Vid 02.45 så fick jag väcka Patrik, han bara grät och grät. Vad jag än gjorde så vart han bara ledsen.
Att se hur de kastar sig av smärta, slår häftigt med armar och ben, paniken i blicken, röda tårögda ögon och det hemska skriket, usch det är så jobbigt.
För första gången kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.
Gick ner för att värma en handduk i micron och lutade mig över vasken och bara bölade :(
Efter att ha värmt den i treomgångar gav smärtan med sig. Patrik gick sådär 100 varv här hemma och till sist somnade han.
Vi vågade lägga ner honom mellan oss och han sov vidare men just nu vaknar han :/ verkar dock som att smärtan håller sig väck!
Hoppas!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar