torsdag 8 december 2011

Vilken jävla morgon!
Neo har varit orolig sen 05 och väckt mig hela tiden..
Vid halv åtta så hade han ätit och jag ville gå in och duscha men han var bara ledsen och jag fick inte honom till att somna förens 08.15. Han knappt tvåla in mig förens jag hör på babyvakten att han skriker.
Stressa som bara den och så plockade jag upp honom och tröstade honom. Försökte lägga ner honom så jag kunde få på mig kläder men han blev ledsen varje gång. När kläderna väl var på så fick jag på mig babybjörnen och i med Neo. Där gick det en hel timme från att jag gick in i duschen. Ner och klä på honom, som såklart bajsade ner hela skötbordet!
Sen skulle jag ta hundarna, började med Ebba och Albin och Albin klev i hundskit och när jag ska plocka upp hans skit så kommer där en hund så jag blir stressad och kladdar ner min hand i hans skit! När jag kommer in är jag arg och stressad och när jag böjer mig ner slår jag i Neos huvud i dörren så han börjar tjuta och jag fick sjukt dåligt samvete :( tar med mig vilda ut och då tappar jag hennes koppel mot en annan hund vilket aldrig hänt!! Inget hände men endå!
Tre timmar senare ska jag äntligen äta frukost och Neo åker ner i vagnen vilket han inte tycker är ok!

Jag blir så trött på dessa hundar! Vad skulle jag/vi med tre till?!
Jag kommer aldrig kunna ha hand om hundar och Neo själv förens han är stor nog och kan bli hemma när jag tar ut dem..

Ibland är det riktigt jobbigt med hundar vill jag lova! Jag hade gjort allt för en trädgård!!





- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Vilken start på dagen!
    Förstår att du har mycket att göra och det är stressigt med en liten + hundarna, men det blir bättre. Kram/Ann

    SvaraRadera
  2. usch! du är jätteduktig!
    kramar Sandra Lö..!
    hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera
  3. Vet hur du har det:( tror jag berättade för dig hur det var med bara en hund och två små barn...det tog knäcken på mig...ville bara skrika och gråta:( men håll ut! Du fixar det! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar! Du fixar det! Jag har inte haft tre hundar samtidigt utan två, men jag har överlevt två barn och två hundar samtidigt. Superkvinnor du vet!

    SvaraRadera
  5. Skulle de vara så att albin och greta kommer överrens eller någon av dina tikar, så jobbar jag hemifrån och hjälper dig gärna med en.

    Frida

    SvaraRadera