söndag 25 december 2011


Vilken natt!!!!
Vi la oss väldigt sent igår och Neo la jag VAKEN i sin säng och satte på hans nya mobil ovanför sängen! Den är så jäkla bra!
Sen la jag mig och somnade, och det gjorde väl han med antar jag ;)

Sen vaknade han strax efter sex !! Härligt!
Fick mat och jag la tillbaka honom i sängen, det jobbiga med det är att då måste jag sitta och amma annat somnar jag.
Men å andra sidan får han äta på båda brösten om jag sitter, annars blir det bara på ett om jag ligger och ammar och somnar.
Och han står sig längre om han äter på båda såklart!
Sen vaknade han vid åtta och hamnade i min säng. Sen vaknade jag av mig själv 10.45 :)
Nu är klockan 11.15 och neo sover än och jag ligger i sängen och surfar! Perfekt natt/morgon :)



- Posted äusing BlogPress frommy iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar