tisdag 20 december 2011

Haha jag fick precis ett mejl av en stackars tjej i klassen.

Helt ärligt,hur sårlig människa är du? Jag och rasisten sara hade vårt bråk du vald att stå på hennes sida något ni har gemensamt dok, fattar inte vrf du och hon försöker lägga till mig som vän på fb, jag tänker inte acceptera de, har inte accepterat i 9 månader kmr inte acceptera nu, men lite fult att ni har klass ficka eller vad fan ni klar de , och inte bjuder hela klassen dok är jag ändå inye i sverge men hål dig till att inte ha mig som en klass vän, och add mig inte mer!!!

Haha, jag hade ingen aning om att vi fortfarande gick i lågstadiet och höll på med sånt här?!
Den stackars tjejen är väl ledsen för att hon inte blev bjuden på "klassfikan" idag. Men henne har jag inte pratat med sen hon skällde ut min vän sara "rasisten"(?!).
Hade dessutom ingen jävla klassfika. Det var vi som umgicks i skolan och vi som fortsatt hålla kontakten.

Men ärligt, tänk att detta pågår i en vuxenutbildning!
Som tur är var det bara en person som betedde sig såhär i klassen. Annars hade man ju aldrig stått ut!
Från början så verkade hon riktig go tills hon anklagade vår vän för massa dumheter utan grunder och det är klart vi stöttade vår andra vän.
Sen dess har jag inte pratat mer med henne tills jag fick detta meddelande idag.

Nåja!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar