tisdag 8 mars 2011

Hejhejhej

Idag har det varit ytterliggare en dag med solsken :)

Gjorde inte allt för mycket på morgonen och sen gick jag in till vickan och isabella.
Vilken underbar bebis! Hon låg så fint på rygg i soffan och när jag kom så log hon stort :) Sen hade hon massa läten och va allmänt go! Hade lätt kunnat ta med henne hem (neej, jag ska inte det).

Vid 13 kom gubben min hem från jobb och då slängde vi in hundarna och åkte till djuraffären. Handlade boxer junior till albin,stor kille nu ju :)
Vi handlade nytt hundgodis, oxe - lunga ! De ska tydligen va jätte gott. Mina hundar har tröttnat på lever godis eftersom dem äter en heeel del på promenaderna.
Handlade även en till skål till bilen så nu finns det på båda sidorna, lång leveranstid minst sagt!

Sen åkte vi vidare till din veterinär,vi skulle ta stygnen och Albins var va nu grönt!!
Så vi fick även träffa en veterinär. Men han har fått all antibiotika han kan få så detta ska försvinna av sig själv. Snorren är inte så röd längre. Och nu kan han ju tvätta sig själv, det gör säkert lite gott. Alla hanar har förhudskattar från och till tills de är 2 år .. heeelt normalt.
Och vet ni vad, de bjöd oss även på detta besöket. ME LOOOOVE DIN VETERINÄR! ;)

Efter det blev det en lång promenad i väla skog, vi har ju hittat en längre runda där :) Det va underbart att se ALLA hundar springa lösa tillsammans , samtidigt :)
Albin hade minst sagt mycket energi!

Väl hemma gjorde patrik världens godaste mat, (den senaste veckan) .. MMM .. åt massor!
Nu ska jag hoppa in i duchen och landa i soffan, har inte suttit där på heeeela dagen ;)

1 kommentar:

  1. Så skönt att Albin är frisk nu! Så att han också får vara med och busa. :)

    SvaraRadera