torsdag 10 mars 2011

Pluggplugg


(gammal bild)
Idag vaknade jag ganska tidigt, tog ut hundarna och satte mig och pluggade (duktig).
Hade frukosten lagom färdig till patrik kom upp 12.30(!!).
Sen åkte vi till bruces och gick en lååång runda. Det va skönt att komma ut men mot slutet började de blåsa och regna, jaja. Vi klagade inte :) Hundarna sprang och sprang och om jag säger som såhär, albin va inte längre vit!!
Väl hemma har vi bara slappat och slappat, kan vara skönt ibland.
Patrik lagade en god middag medans jag pluggade lite till. Efter middagen kom Happy hit (Pinscher).
Det va stor glädje när happy kom hit, hon har inte varit här sen i juni!! Albin har aldrig träffat henne och fattade tycke för henne direkt. Hon vart väldigt glad :) Efter bara 15 min låg  ALLA hundarna och sov i vardagsrummet. Jajamen, albin ligger över det svala golvet, ebba&happy på mattan nedanför och vilda i bädden. Det va precis som happy va här igår :)
Jag lovar bilder på alla, men inte idag :)

Måste plugga lite till ikväll känner jag. Imorgon är det examination (PROV)

1 kommentar: