fredag 25 mars 2011

Onsdag, torsdag, fredag

Visst har jag blivit kass på att blogga?
Jaja..

i onsdags minns jag knappt vad jag gjorde, gick i skolan som vanligt, blev en riktigt lång promenad och på kvällen va det valpkurs.

i går så va det ungefär samma, skolan kl 12 och sen åkte jag & putte på lite ärenden för att sen gå en låååånig i skogen. jäklar va det blåste!

på kvällen hände de inte mö!

idag är det fredag, underbart för många!
snart ska jag åka till skolan, vi ska ha redovisning. pirrigt!
min grupp på tre ska redovisa om synhjälpmedel och jag ska snacka om ledarhundar :)

efter skollan blir det som vanligt en långpromenad, kanske kan övertala min sambo att gå i pålsjöakog? ;)
vad händer annars ikväll då? vi har inte ett dugg planerat.

aja, det va allt om mitt otroligt intressanta liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar