onsdag 9 mars 2011

Onsdag

Dålig uppdatering ang. skolan?
Idag har jag varit i skolan, andra gången. Vi hade en genomgång av hälsa och redan på fredag är det prov!
Vi är en liten klass, men så är det såhär, att om man missar typ dagens lektion om hälsa så kan man hoppa in och vara med när en annan klass har den lektionen. Dvs att idag va där 4 st mer än sist.
Men annars är vi 14 st i klassen.
Blandade åldrar och det känns som en bra klass. Fast idag inbillade jag mig att man skulle redovisa, haha .. fick handsvett av tanken!
Imorgon har vi "egna studier" som jag nu mera kommer säga, vi är ju inte lediga bara för vi inte är i skolan.
Såhär ser vårt "schema" ut, mån, ons och fre .. 09-12
Men utöver det ska det pluggas !! Om man inte gör det hemma så kan man träffas där.

Efter skolan så hoppade jag på 7:an , pappa körde. Åkte med till lundbäck(?) och sen vidare till deras "anstalt". Sen fick han köra ner mig till stan igen för jag skulle gå lite ärenden.

Idag blev det ingen promenad för hundarna (lånprommis), nej fy ... inte när det regnar! haha .. detta är man ju inte van vid. men framöver så blir det väl regnkläder istället för termo?

KL 17 va det dags för kurs för patrik&albin. Han är så duktig så :)
Nu har de mycke läxa att göra för på fredag är det uppvisning igen!



För en liten stund sen började Albin kräka. Och jag har aldrig sett en hund dreggla så mycket som han gjorde efteråt!!
Sen kom det ur andra ändan, man det va "normalt" till en början. Hoppas det inte blir mer än så.
Just nu sover han hårt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar