söndag 13 mars 2011

Och där va helgen över


Albin&Happy
Tiden går snabbt, men det gör inte mig något. Har ingen måndagsångest eftersom det inte är så mycket man ska vara i skolan. Nästan skönt att komma ut från dessa fyra väggar.
Igår va världens längsta och tråkigaste dag. Tittade på klockan en gång i halvtimmen för att se när patrik kom hem (16). Trodde klockan va 13.30 och det visade sig att den va 10.50!! wiiiho. När han väl kom hem så va jag speedad och uttråkad :) blev en långpromenad med hundarna sen skulle vi fixa oss fina för att åka på 18 års kalas. Synd att vi inte kunde stanna så länge bara.

Idag så vaknade jag i hyffsad tid, sara väckte mig i lagom tid :)
Pluggade ett par timmar för att sen åka till väla med mamma&micke, handlade plånbok, vax till min man, pennor och grejer till plugget :) inget mer tror jag?
När jag väl kom hem satte jag mig med en bok och rätt som det va kl 18 och patirk kom hem :)
Han lagade en uuuuuräcklig middag, haha ... ja jag gillade inte det ! Men söt är han iallafall som vet sin plats i köket ;)

har precis tittart på solsidan, snart är det BB !! =) Efter det blir det en film och imorgon är det skolan för min del, kl 12.30

1 kommentar: