söndag 6 mars 2011

söndag

så in i nordens nervös inför imorgon.

i fredags blev det en lång promenad på silahs och ebba. Härligt!
På kvällen hade jag & putte lite filmmys med god mat. (har jag skivit detta innan? pallar inte kolla ;)
På lördag va det jobb på konsum, efter det mådde jag inge bra och låg i sängen/soffan från 13-18 .. KUL.
på kvällen åkte jag hem till tess&j-boy.

Idag vaknade vi redan 07.30 och det gick inte somna om. Så vi gick upp och begav oss ut mot örbyängar. Gick en lång promenad längs stranden, Vilda sprang ut på isen och gick igenom så hon blev blöt på magen sen gjorde hon inte om det ;)
Ebba va mer försiktig och lekte i kanten och lilla albin är fortfarande kopplad.

Nu sitter jag och väntar på mor mfl, vi ska på kalas i perstorp.. albin ska följa med.
Så det blir fullt upp, många vuxna, tre hundar (som han inte träffat innan) två katter, två marsvin och fyra barn.

ja , sen imorgon är det ju första dagen i skolan. hoppas allt släpper direkt när man kommer dit och man hittar någon "vän" haha ..

jaja. ha det gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar