tisdag 1 mars 2011

Albin = bättre !


Idag mår albin bättre, kan det vara för att det är hans namnsdag idag? :) Han tackar för gratulationerna (Moster Pia och Elin/Astrid/Pelle).
Han verkar inte ha ont idag, inte mer än "normalt".

Idag har både jag och patrik varit lediga. Klockan 05.45 så kom Saga hit, hon va en aning rädd för Albins tratt men vi skyndade oss i säng igen så alla kunde somna om :)
Men senare under dagen gick det bra, hon är ju så snäll och söt och albin vill så gärna pussa på henne :)

Vid 13 mötte jag, putte och fyra hundar upp vickan och isabella för en promenad. Tanken va att det bara skulle vara jag och en hund men alla ville så gärna ut så då fick patrik följa med. En långsam koppelpromenad + vila utanför affären och dagis när Alicia blev hämtad. Dessutom så fick Ebba&Saga springa lite lösa på den stora planen. Det blev en timme, lagom.

Efter det har det inte hänt mycket här hemma vill jag lova. Vi skulle se film när vi kom in vid 14 tiden.. Jag somnade efter en stund och vaknade 16.45.. En liten stund senare åkte patrik på träning och jag kom in i duchen, lagade mat, åt och sen har jag bara suttit i soffan :) Slapp dag!

Imorgon kommer Therese och Saga hit kl 05.45 och då tänker jag INTE gå upp och vara social :)
Snälla systeryster ska passa lilla albin när jag är på möte med min mentor, nervöst ! Mest nervös för att jag inte ska hitta :( jaja..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar