onsdag 6 juli 2011

Albin mår fortfarande väldigt bra tack vare de där smärtstillande tabletterna han nu äter. Jätte skönt! Han är sig själv igen :) den enda gången man kan se att han har ont är när han gäspar och om man skulle titta honom i munnen. Imorgon lastar vi honom i bilen mot Malmö kl 7. Jag har inga förväntningar på att vi får svar på något imorgon men det ska bli skönt att få det gjort. Ingen frukost eller medicin imorgon för hans del. Igår & idag har jag legat på gröningen, nu får jag skicka in skriftligt arbete istället så jag inte hamnar efter. Igår låg jag med sötaste sara, Putte och Sandra och på kvällen hade vi picknick mys utanför Sofiero med sara och ranne. Ingen dålig tisdag med andra ord. Idag blev det ett par timmE på gröningen med helle, putte, ranne och Kattis. Ikväll ska vi göra absolut ingenting!! Bara en go film :) imorgon ska vi på äventyr i Malmö. Undra vart vi

1 kommentar:

  1. Lycka till imorgon med din lilla vita kille! Håller tummarna!

    SvaraRadera