tisdag 12 juli 2011

Igår blev vi fina i håret, bild kommer senare eftersom jag inte vet hur man laddar upp från mobilen. Patrik va noga med luren igår och när han satt i frisörstolen kl 20 så ringer det i hans ficka och han tar inte upp den. Vem trodde att dem skulle såå sent från djursjukhuset? Men jo, visst va det Alexandra.. Hon pratade in att hon fått svar och att hon behövde prata om det så hon skulle se om hon hann ringa idag annars imorgon :( JA, jag vet. Hon lät glad, men det är klart att hon inte kan ringa och låta deppig om det nu skulle vara dåliga nyheter. men hon har ju hittat något, skrämmande. Vi provade ringa tillbaka men fick inte fatt i henne :(. Sitter på bussen nu, mår skit. Har fått halsbränna som jag kämpat med hela natten och morgonen. Man mår ju sjukt dåligt av det. Fattar inte hur jag ska klara mig till 12 i skolan. Hoppas min gravida klasskompis Jessica kan bjuda på medicin ;) hon har också halsbränna. kl 14 ska jag ju till vårdcentralen också. Undra vad det kan vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar