torsdag 28 juli 2011

Igår gjorde jag sockerbelastningen ju, man har hört både det ena och det andra, både om drickan och hur man mår.
Jag va lite hungrig där hemma men sen kände jag ingen mer hunger. Drickan va ju riktigt GOD! jag gillade den skarpt :)
Dessutom mådde jag prima, kände inte av det minsta illamående eller något sådant :)
Resultatet visade 5,9 vilket är jätte bra! Det är väl Max tio man ska ha. Blodtrycket va 95/60 tror jag? Lågt som vanligt.
Men hon oroade sig lite över mina sammandragningar så idag ska jag och Patrik ner på ultraljud. Hoppas allt står rätt till och om det gör det man man ju glädjas åt att få se honom igen :D


Det va dö mysigt på djurparken igår. Men efter bilresan hem kunde jag kanppt gå. Hade ont i hela kroppen efter nästan 6 timmar i parken utan att sitta ner.

Nu sitter vi i bilen, jag, Patrik, mamma och Micke.
Vi ska hem till Anne och mysa med frallorna :) mamma & Micke ska titta på rasen, ja mamma har redan bestämt att det är en sån hon vill ha. Vi får väl se vad Micke tycker om dem?
Jag & Putte älskar dem, de va rätt roligt när vi träffades och båda berättade vad de ville ha för hund senare i livet, fransk bulldog!
En sådan blir det när två av boxrarna gått bort. Inte för att vi längtar efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar