måndag 11 juli 2011

Har tyvärr inte hört något från djursjukhuset idag :/ hoppas de ringer idag .. nu vill vi veta om de hittat något.
Jag har fått en konstig sak på armen som gör sjukt ont, så imorgon ska jag till doktorn.


Igår gick jag & putte i 50 minuter med hundarna till kollo, där blev det kubb och grille och allmänt mysigt med henrik, helle, mamma och micke.
Vid sex gick vi hem, hittade en väg som bara tog 40 min ;)
Väl hemma så bytade vi bara om innan jag tog moppen och patrik satte på sig joggingskorna så drog vi hem till henrik&helle. Min hurtiga sambo sprang 5,5 km utan att ens bli anfådd.

Det blev en långfilm, nyckeln till frihet, mycket bra.

Idag kl 18 ska jag&putte åka och klippa oss och jag ska göra något annerlunda. Har en tanke, men kan inte hitta en bild på hur jag vill ha det. Hoppas det blir bra bara :)
Efter det ska vi åka hem till Annika&Tompa och grilla korv och titta på deras nya hus :) spännande ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar