torsdag 14 juli 2011

Slog bort tanken lite och packade upp det vi handlat som för övrigt blev skit bra. Nu är babyrummet riktigt mysigt :)
Patrik åkte iväg för att köpa sladd på ikea och jag gick in i hundrummet där alla låg och sov. Satte mig hos albin som flydde från mig, jag gjorde allt för han skulle kommma fram till mig men han bara drog sig undan som han gjort hela tiden när han väl haft ont. Plötsligt slog det mig, albin kan ha en tumör, det finns en chans att han får leva och plötsligt grät jag hysteriskt på golvet samtidigt som jag försökte locka honom till mig. Så har de väl sett ut hela kvällen.. Blir ju extra jobbigt när han har en dålig dag/kväll :/ han har ju mått väldigt bra annars på dessa tabletter. På torsdag ska han sövas ner så ska de gå in med en stor nål bakom ögat :/ och ta prover. Sen kommer vi säkert inte få svar förens tis-onSdag veckan därpå. Vi ska försök tänka positivt och att det är en inflammation även om det också är svårt att få rätt på. Men tanken slår än ändå, tänk om.
Ingen kan väl missat hur mycket lillgrabben betyder för oss trots att vi redan har två sen innan? Jag kommer göra allt och lite till för Albin. Världens bästa Albin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar