onsdag 20 juli 2011

Efter att jag nästan stektes ihjäl på trädäcket igår så åkte jag ner och mötte upp Patrik vid halv två så la vi oss på gröningen ett tag. Betydligt svalare och nästan lite kallt, haha!!
När vi kom hem ställde han sig vid spisen medans jag försökte göra mig fin och efter maten kom sara och hämtade mig så åkte vi till familia. Riktigt mysigt :) inhandlade klänningar, med ibsperation från helle som btw alltid klär sig så jäkla snyggt!!
Efter det åkte vi till Max och köpte lyxshake, oo så gott det är!! :)
Väl hemma såg vi två True blood avsnitt :)
Nu sitter jag på bussen på väg till stan där jag ska möta upp mamma,Micke, Therese och Jonny. Vi ska åka över till Helsingör och mysa och ca halv ett möte vi upp finaste!
Har på mig klänning idag, inte så illa som jag trodde nu när man har en fotboll under klänningen ;)
Ha en bra dag !

2 kommentarer: