tisdag 16 augusti 2011

Hungrig, trött och varm.

Sitter på bussen på väg hem från vår promenad. De gick ju bra trots allt. Dem skötte sig fint och silahs hade ju blivit jätte duktig :) och ja, även biffat på sig ;)
Albin va väl också duktig antar jag :) blev inte så mycket bus som Albin hoppats på, haha.

När jag kommer hem ska vi ta en snabb tur till anjinsans och handla halsband till vilda och hund godis.
Sen ska jag äääääta och slappa! Sjukt va trött man blir av en ynka promenad.


Trött hund på bussen.








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tack för idag! Det är riktigt roligt att se att Albin är bra igen. Och du, jag vet inte om man ska skylla på objektet eller fotografen men på mitten bilden är objektet (jag) grotesk! Haha usch!

    SvaraRadera
  2. Nää skit snygg ;) och kolla dina armar. Grrr!! Den du la upp på mig då?! Haha, ser knappt gravid. Hade inte ens en aning om att jag höll mig så om ryggen som bara gravida gör ;) hahaha men tack själv!

    SvaraRadera