torsdag 18 augusti 2011

Nu har jag snart varit igång i tre timmar här hemma. Rensar allt som går och rensa, från jackor & skor till papper.
Inte konstigt att jag har ont i fötterna efter att ha sprungit fram och tillbaka här hemma. Och då har jag inte ens börjat städa!
Patrik är och besiktigar vår nya bil, lite nervöst minsann!
Jag får väl dra igång med städningen nu ordentligt och snart kommer han hem och fyller in.
Vi ska försöka hinna städa bilen lite också, men vi får väl se :) hundarna behöver få sin promenad dem med.
Ikväll ska jag träffa sara och Cicci på ridhuset, celle ska tävla :) ska bli riktigt kul faktiskt!

Imorgon är det förhoppningsvis en kort dag i skolan.


Måste dela med mig av denna sjuka hund :)
Albin har börjat sätta sig på vilda när hon sover.
Fick en bild på det och igår så blev han väl trött och la sig på henne?!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hehe så gjorde Dally på Tyson också! Roligt att se att det finns fler som gör så.

    SvaraRadera