fredag 19 augusti 2011

Min älskade!

Hipp hipp hurra!
Idag är ingen vanlig dag för det är Puttes födelsedag hurra hurra hurra!

Nu blir det ett gulligull inlägg bara till min sambo, känsliga läsare stäng ner :)

Det finns ingen finare människa än Patrik. Han är så genomgo och snäll mot alla i sin omgivning.
Jag är så glad för att han är min !
Nu händer det grejer i vårt liv, varje dag så säger någon av oss "älskling, vi ska ha barn!?!"
Det är helt ofattbart vad som väntar oss. Inte en endaste sekund känns det fel, vi bara längtar efter vår lilla pojke.
Patrik kommer bli världens finaste pappa utan tvekan. Han har redan blivit överbeskyddande mot din lille, han sköter om mig jätte bra nu när jag är gravid :)
Jag längtar efter att ta nästa steg i livet med honom.

Finaste Patrik, jag älska dig!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar