onsdag 10 augusti 2011

Uvi

Idag hade vi tid på mvc kl 16 för vanlig kontroll men vid halv elva insåg jag att jag inte kunde vänta. Har haft problem som blev värre och värre för varje dag och idag gjorde de så ont. Självklart hade jag en uvi :( en kraftig sådan.
Nu är det total vila som gäller, hon tyckte knappt att jag skulle gå till skolan imorgon, men det måste jag.
Om de vill sig riktigt illa kan det tom dra igång en förlossning... Nej tack!
Snäll som hon är gjorde hon hela undersökningen när vi ändå va där.
Livmodern va 29 lång.. Ingen liten grabb sa hon :p
Han va hel vild och hjärtslagen låg på 158!
Mitt blodtryck va väldigt lågt, som vanligt. 90/54 så hon kollade mina blodvärden men dem va bra :)

Det störta av allt va att vi fick tid till nästa ultraljud den 29 :D åh vad vi längtar!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar