söndag 14 augusti 2011

Visst känns det som hösten är på väg? Inte så konstigt för det är den ju. Vill i inte att sommaren ska ta slut samtidigt som jag längtar till slutet på okt!! :)
Jag tycker dock att vi har haft fin och lång sommar, jag har ITT utnyttjat varje fin sommardag nere på stranden :) även om det innebar lite skolmiss och stora arbeten :) är ju min sista sommar för all evighet som jag inte är förälder och har ett ansvar.

Idag kommer min snälla mamma hit halv tolv så ska vi åka till bruces med hundarna. De behöver dem! Har bara blivit promenader här hemma vid eftersom det är hundförbud i bilen. Finns ju inte dem löpar möjligheterna här hemma :/

Vid ett åker vi på kalas i Perstorp för att fira min lilla kusin.
Med oss har vi Albin, så han lär ha fullt upp med mycket folk, en katt, två hundar, två marsvin och fyra barn.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar