tisdag 16 augusti 2011

Så flitig!

Ibland får jag klappa mig själv på axeln, som nu :)
Nu har jag skrivit två arbeten till skolan, jag missade ju gårdagens lektion på tre timmar och då måste man helt enkelt bita i det sura äpplet och skicka in det som dem gått igenom.
KOL och hjärtsvikt. Så skönt att ha det klart.
Nu ska jag plugga inför morgondagen också, stroke och Reumatoid artrit. Har ingen aning om vad det andra är, får kolla upp det. Får se om jag pluggar allt nu eller lite ikväll.

Väntar på att Lollo ska bli klar hos frisören sen ska jag & albin ta bussen hela vägen till kopparmölle för att träffa Lollo&Silahs. Det va minsann länge sen. Ska bli kul.
Våra promenader har en tendens till att balla ur, någon är alltid skit jobbig och någon av oss blir irriterade. Förut har man orkat med det men det gör jag inte längre vill jag lova :) Då får jag 511 sammadragningar och ont i ligamenten och kissar på mig.. typ.
Nä, därför tar jag med mig EN dog. Så tar putte två här hemma :) Så då kan det bara inte bli jobbigt. Isåfall får vi sitta på en parkbänk och snacka , haha!

Får pasa på att berätta att lilleman är fortfarande bra!
I fredags så halverade jag dosen smärtstillande och jag märker ingen skillnad alls. Han har säkert inte ont allt längre men vi trappar ner sakta men säkert ;)
På fredag.. tror jag? så slutar vi även med antibiotika. Härligt! Då får vi väl se om han fortsätter vara frisk.
Isåfall har han haft oturen och fått en nasty infektion/böl bakom ögat som orsakade mycket oro och smärta. MEN, nu är det borta ! :)
OM det skulle komma tillbaka, minsta lilla svullnad eller smärta, ja då blir det biopsi och sen får vi bestämma hur vi ska göra. Vid tumör så blir det svårt för operation men de vill väl prova cellgifter. Men jag tror absolut inte att det är något sånt. Jag/vi tror att han är helt frisk och botad nu :) puuh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar