söndag 5 februari 2012

Att vara mamma..

Just i skrivande stund är jag rätt trött på det!
Jag skulle duscha idag, och det är ju ett jäkla projekt och planerande för en enkel jävla dusch (ursäkta språket).
Nåja, hann inte med det innan vi åkte till mamma och Micke så jag skulle göra det när vi kom hem. Så jag pumpade ut mjölk som Patrik skulle ge i flaska i sängen så de kunde somna ihop. Tror ni han somnade efter han ätit upp?! Nä!! Då vill han ha sin mamma bredvid och somnar efter typ 15 mes mig.
Ja, då ska jag smyga ut så jag kan hå ner och föna håret eftersom man som "kvinna" inte kan lägga sig med blött hår utan att se ut som en fågelskrämma på morgonen!
Ja, när jag smyger ut, ja då vaknar jan såklart och efter 20 min gav jag upp och tog ner honom.

Nu, väl uppe i sängen alla tre, ja då är Neo överträtt och vill inte ha nappen , vill inte ha bröstet åååååhhhh!
Allt detta för en jävla dusch?!

Man känner sig bara en aning bunden, bara liiiite grann!

Slänger även upp en bild på hur det ser ut när man går på toa, ja inte ens där kan man sitta själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar