fredag 17 februari 2012

Inte riktigt som jag tänkt

Det gick inte riktigt som jag tänkt igåkväll.
Neo va dödstrött vid fem och vi kämpade för att hålla honom vaken.
Vid ett tillfälle slumrade han till i gåstolen!

Nåja ! Vid 18.10 tvärdäckade han mätt och belåten.

Det var ju meningen att han skulle sova för natten. Han låg där uppe i sin liggdelen i sängen, han vaknade och var ledsen så han fick nappen sen somnade han om igen. Tio minuter senare vaknar han ledsen och denna gången så var han jätte ledsen!

Så jag fick ta med honom ner och efter att ha fått mat så var han ändå hysterisk så jag kunde absolut inte lägga ifrån honom. Så han somnade i min famn kl 20 och där låg vi och soc till tio. Försökte lägga honom på sin plats när vi la oss men samma visa, jätte ledsen! Så i natt har han sovit tätt intill sin mamma.

Han vaknade vid 06.30 och höll låda en halvtimme sen somnade han om till halv nio tror jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar