torsdag 23 februari 2012

God förmiddag

Kvällen blev inte alls som jag tänkt mig. Han somnade ju vd sju, så lät jag honom sova i vardagsrummet men bara efter typ 30-40 min så vaknade han och va ledsen och fick nappen. Han somnade om så jag tänkte att han kanske ska ha mörkt och tyst så jag körde in honom i badrummet (eftersom vi har sovrummen där uppe).
Efter ca 30 min så vaknade han igen och denna gången gick det inte att somna om så jag gav honom mat och han var jätte trött sen la jag tillbaka honom. Efter en timme i vagnen, vaken, så tänkte jag att vi skulle "lägga oss" eftersom han alltid somnar då.
Men han låg bara vaken i 30 min, nöjd, så jag gick ner, sen tog det FAKTISKT en kvart innan han började "kalla".
När klockan var tio gav jag upp och tog ner honom igen, sen la jag honom i vagnen och där låg han vaken, nöjd till halv elva innan han äntligen somnade för natten!!


Man hör bebisar som tvärdäckar om de får ersättning innan natten, men jag vill så gärna amma helt!


Idag ska jag städa & fixa för kl 15 kommer mina fina tjejer hit, Jessica och Linda, med barn :)

Kl 18 ska vi på kalas ikväll för nellie som fyllt 18 år.
Hoppas killarna inte är ledsna och jobbiga. Neo lär ju inte somna vid sju, för natten..

Och det blir ingen viktväktar dag precis. Men strunt i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar