tisdag 28 februari 2012

Kanon dag!

Älskade sambon min var ledig idag, alltid skönt att ha honom hemma en hel dag. Okej, nu ljög jag! Det är jäkligt skönt när han jobbar också! Vi går varandra på nerverna annars. Men idag gick det ju bra.

Hann med och städa lite innan syrran & Melvin kom hit.

Lite senare kom Sara & Helle. Så trevligt så.
Therese & jag bjöd på kycklingsallad, ja Patrik också. Tjejerna vart nöjda :)

Blev massa mys och sen passade vi på att bjuda Sara & Helle på middag.
Sååå gott blev det!! :)

Fick massor med hjälp med Neo också.
I kväll fick han 180 ml ersättning för att se om han kan sova längre på det.

Han däckade på en sekund i sin säng. Jag kan inte beskriva vilken lättnad det är att Neo sommar själv, i tid och i sin säng. Jag är så lycklig och jag njuter varje sekund :)

1 kommentar: