måndag 20 februari 2012

Härlig måndag! :)

Va nyss ute med hundarna & Neo och fick så mycket energi på att vara ute en kort stund.

Idag kom vårt överdrag. Känns lite väl med en tjock overall + det. Räcker kanske med en tjockare tröja.. Hmm

Idag var det dags att ställa sig på vågen och jag var såååå nära på att strunta i det!!
I tisdags åt vi thaimat + kladdkaka och godis.

I fredags åt vi semla :/ hmm va det nått mer?

I lördags.. Smörgåstårta & tårta på dopet & en omgång på kvällen och ostbricka.

I söndags blev det smörgåstårta & tårta igen!

Trots detta hade jag tappat 0,5 kg!! :D
Det beror nog på att jag håller de rör i mellan! Jag är så glad!
Nu visar vågen 61.7 kg
Gått ner 5,2 totalt och kvar är där 6,7 :)


En bakispatrik
Ett fint kort
& sen så ett på Neo. Så stor han har blivit insåg jag idag! (ursäkta hans fulla nattblöja)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar