tisdag 20 mars 2012

Jag är grym!

Ja, det är jag verkligen. Idag fick jag tummarna loss att bestämma mig för att springa!!
Så efter simningen med Neo så gav jag mig ut med vilda. Joggningkoppel på vilda så man slipper hålla i henne.
Fullt ös med musik i öronen så man inte hör sig andning!
Och runkeeper som talar om för en var femte minut hur länge och långt man sprungit.

16 minuter
2,21 km!
Gick kanske 10 meter?! Trodde jag skulle kräkas när jag kom hem! Fyfan.

Men jag är sjukt nöjd!

Försökte göra magövningar när jag kom hem.
Men det går inte!!! Jag har inga muskler i magen :/ vet inte hur jag ska göra :/

1 kommentar:

  1. Gör plankan!!! Eftersom det var nyss du var gravid så ska man vara lite försiktig med just magövningar, så inte musklerna glider isär. Men, plankan is good shit. Utmana dig!!! Inte sit ups.

    SvaraRadera