torsdag 1 mars 2012

Utseendet!

Utseendet har förändrats genom åren.
I Högstadiet va jag normal/smal.
I gymnasiet va jag för "rund" enligt mig, typ 61kg. Mer än jag väger idag..

Efter skolan så gick jag ner massor. Jag vägde 51-52 länge!

Jag borde väga 55 för att vara nöjd.

Nu känner jag mig fin, efter att ha vägt 20 kg mer för fyra månader. Men jag är långt ifrån nöjd!!

Har alltid varit utseende fixerad, vilket jag tycker är bra, man ska vara mån om sitt utseende och inte bara strunta i det om man får pojkvän, blir gravid eller fått barn.

Jag har även varit känd för att vara en spegelapa! Det är jag än idag.
Jag har roat mig mycket med att fota mig själv i olika klädet osv.. Hittade bilder idag, väldigt pinsamma kort men jag är sjukt sugen på att lägga ut dem!

Jag väger då 51-52 kg. Jag minns så väl att folk sa till mig hur smal jag va, och minns även så väl att jag inte höll med och att jag gnällde över "bullen" på magen och mina kärlekshantag. Om ni ser dem bilderna på mig så kommer ni förstå hur sjukt det är!!


Man blir så blind!
Hur smal man än är så vill man bli smalare.. Eller ja, inte alla. Men jag talar nog för många..

2 kommentarer:

  1. Usch ja, när jag vägde 45kg så klagade jag också över den "Bullen" och handtagen. När jag ser foton på mig nu hur smal jag va innan så fattar jag inte hur jag tänkte, då ville jag tillpchmed gå ner ytterligare 5 kg för jag tyckte att jag va tjock. Herregud och jag tackar för mina 55 kg jag har idag. / huba

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det sjukt huba? Du är ju ganska lång också, väl?
      Men man ska ju se hälsosam ut!

      Radera