söndag 18 mars 2012

Saknat oss?

Ja, det tror jag minsann ni har gjort!

I lördags åkte vi på brunch hemma hos mamma&micke. Gott & mycket trevligt. Stannade till fyra, hehe! Så när vi kom fick jag bråttom. Städade undan lite och fixade det sista.

Vid 18 trillade gästerna in, efter att alla hälsat på Neo fick han mat.
Sen somnade han i bilen på väg till farmor & farfar med Patrik. Patrik hade honom helt själv för första gängen över en natt. Neo skötte sig exemplarisk!
Vaknade 1-2 gånger för mat och vart go!

Själv så hade jag 12 tjejer här och vi åt smörgåstårta som snälla svärmor hade gjort! Så gott! Tack Susanne!

Vi spelade och drack..
Vi vart några st som fortsatte i stan och det blev en go barrunda. Jag brukar alltid gå till typ cardinal så detta vart kul att prova på :)

Sara & jag GICK hem, tog en timme.
Vart hemma kl 05.00, lagom?
Efter mindre än tre timmars sömn vaknade jag och ville ha hem Neo :p

Världens bästa Patrik städade efter festen och tog hundarna på en promme :) jag har minsann en redig karl!

Vid 14 åkte vi hem till svärföräldrarna på fika med Sandra m.familj.

Vid 15 kom helle&henrik och vi har slappat sen dess.
Nu är p&h&h och hämtar mat!! Mm!

Kl 21 är det BB :)

Kanon helg! Tack alla som medverkat :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar