måndag 19 mars 2012

Ruttet!

Ja, jag vart rädd för att ställa mig på vågen idag. Men någonstans hoppades jag på att jag skulle gått ner ! He....
Nä, upp 0,8 bläää! Dålig start på veckan. Men..

Jag är sjukt sugen på att börja träna, blir så sugen när alla skriver om sina roliga pass de går på sitt gym.
Men Patrik har fotboll fyra gånger i veckan, och vi har babysim. Det finns inte utrymme för mig att träna :( sen vill jag inte lämna bort Neo.
Men jag funderar på att springa lite kanske?
Hatar att springa men jag är sugen som fan !

Nåja. Neo vaknade 06.. Jag är fortfarande trött efter igår så när han ska sova ska jag också vila!

Puss!

1 kommentar:

  1. hihi, uppgången var nog den goda smörgårstårtan;);) Skämtosido! de går nog neråt snart igen!! tack för senast igen=) Kram SandraLö..

    SvaraRadera