onsdag 7 mars 2012

Morgon 06.30

Nackdelen med att Neo somnar 18.45 är att han är mega pigg 06.30. Som tur är kan man ligga kvar i sängen och mysa någon timme :)

Idag ska jag till frisören!
Jag har nog bestämt mig för att inte göra slingor utan färga hela utväxten.

Det blir en snyggare utväxt med slingor men jag har hittat en färg på Coop som faktiskt är bra, så jag kan ju göra lite "hemma fint" mellan frisörbesöken.

Funderar på om de kan lägga i ett par kalla bruna slingor också som bryter av .. Hmm

Och hur ska jag klippa mig då??

Hade velat ha längre hår men samtidigt så tråkigt nu när det är mitt emellan :/


Och en bild på hur det brukar se ut när jag är nyfärgad med slingor.

Här är bilder på när jag är riktigt ljus.

1 kommentar:

  1. Bilden i mitten är du jättefin i håret. Både färg och form =).

    SvaraRadera