lördag 3 mars 2012

"mello"

Melodifestivalen! Är vi töntar som tittar på melodifestivalen? Det är ju "ute" att se det, haha, de har de varit i många år? Jag kan hålla med om att se spårat ut en del, låtarna är ibland skrattretande och de har inte varit annorlunda i år.
Men i år ska dem ha beröm för programledarna och upplägget. Inte lila mycket trams mellan låtarna som får det att framstå som ett barnprogram.
Kan dock tycka att Björn Gustavsson kan få vara med igen, jag älskar honom!

Vi har spenderat kvällen hemma hos Neos farmor&farfar.
Neo vart mycket besvärlig och ledsen när han skulle somna.. Usch det göe ont i mamma&pappa-hjärtat. Man vill plocka upp, trösta, vagga vagnen, ut och gå.. Men jag tänker inte förstörda allt vi byggt upp.
Så när han väl lugnade sig så kunde han somna i lugn och ro ensam.. Puh!
Han vaknade inte när jag la över honom i sängen här hemma. Gött!

Kan då passa på att berätta att han fel 210 ml ersättning igår men sov trots det bara till 22. Så det känns skönt att veta att det inte är "fel" på min mjölk.
Vi får helt enkelt följa Neos behov.
Han behöver väl ett mål vid 22 vissa kvällar..
Nu har han ju klarar sig till 23 :D

Patrik lämnade av oss här hemma och åkte hem till Otto för att spela FIFA.. Jag har två barn ja.. Vad är det mas killar och tvspel?! Nåja!

Fan va jag är skrivsugen/pigg & vill inte alls sova.

Men nu har jag inget vettigt att skriva. Så, god natt på er!

Förresten, så roligt att jag har så många som följer mig.
350 sidvyer om dagen typ :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar