tisdag 20 mars 2012

Tisdagsfix!

Dagen började med sovmorgon, Neo vaknade nog 07.30.
Tyvärr började det med skrik och gråt, min prins brukar ju alltid vara en solstråle på morgonen :/

Tog en temp men det va lugnt och resten av dagen har han varit som vanligt! :)

Jag har fixat i mina garderober. Jag är störd på riktigt när det kommer till kläder! Allvarligt!

Jag rensade trosor & bh lådan TRE gånger! För jag tänker alltid nä men dessa använder jag inte, men så här jag en röst som säger att jag inte kan slänga dem och så håller jag på med varje plagg! Allt från trosor till klänningar.

Jag har en sopsäck ståendes så jag slänger lite varje dag eftersom det krävs mycket övertalning med mig själv.
Nu sitter jag och tänker på mina leva som ligger i säcken, "dem passar ju, visst lite utsvängda men man kan använda dem när man är iväg med hundarna, eller blir det modernt". Jag blir galen!!
Jag tog en tröja, skulle slänga den, men plockade ur den ur sopsäcken och tog den till mig (höll om den PATETISKT). Och sen la jag den i byrån igen.

Såhär har jag varit hela mitt liv när set kommer till kläder.
Patrik är tvärt om, slänger, nytt som gammalt. Han har inte en endaste känsla för sina kläder, har han inte använt de senaste månaderna så hej å i väj!

Dagens problem!

Har precis kört ett varv med dammsugaren och nu ska jag typ.. Amma klockan 15 och sen babysim.


Melvin i hakklapp från igår.

1 kommentar:

  1. hahaha, jag är precis likadan, e som att ja själv skrivit ditt inlägg!

    Kram //SandraLÖ:)

    SvaraRadera