onsdag 21 mars 2012

Och så gjorde jag det igen!

Det har varit en bra dag.
Neo vakande 06.00, så jag kunde se BB kl 07.00 eftersom jag däckade i soffan 21.15. Klockan 08.00 blev han trött och somnade på mig. Jag tyckte det va så mysigt så han fick ligga kvar och då somnade jag också, i TVÅ timmar :)
Patrik sov till tio.
Efter vår dagliga långpromenad med hundarna åkte vi ner i stan och träffade Marcus, Helle & Madde. Lunchade på dunkers!! MMMMMM!! Så jag syndade.. Men gott va det!

Klockan 17 gjorde jag det igen!
Sprang 2,27 på 16 min.
Vilda vid min sida.
Tack Vickan för träningstipsen! Nu kör vi plankan på olika sätt :)

Fyfan, nu kan jag knappt resa mig!

2 kommentarer:

  1. Du är så jäkla snygg ;) Lätt den snyggaste mamman jag vet! hihihih

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att vila också =)

    SvaraRadera