tisdag 6 mars 2012

Saknat mig?

Nu har ni saknat mig så ni har blivit tokiga, visst?

Började med morgonmys med Neo & vovvarna. Neo har sovit till 01-02 från 19 nu lördag, söndag och måndag. Underbart!!
Han äter oftast en gång per natt, ja, för fem tiden är väl morgon?

Började dagen med att städa.
När patrik kom hem från jobb körde han mig till Lollo & silahs så tog vi en promenad med hundarna. Neo åkte hem till farmor med Patrik.

Klockan 16 va det äntligen dags för babysimmet!! :D som jag längtat!


Neo älskade det! Vi brukar ju bada hemma med vatten upp till kanten och sisådär 20 min. Så han är van och älskar det även hemma :)
Han skrattade, snacka och njöt.
Vi badade i 20 min. Vi fick lära oss att hålla honom på Mag och ryggläge.
Sen sjöng vi lite :)

Bild på Neo efter simmet när vi väntade på Patrik som va söligare än vi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar